Plazmalab

Newsletter

Share |

JAK NAKUPOVAT

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

Objednávka provedená přes e-shop  Plazmalab.cz je návrhem kupní smlouvy, vlastní kupní smlouva vzniká při převzetí zboží zákazníkem. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Cena zboží určená v okamžiku odeslání objednávky je konečná a nebude navyšována o jakékoliv další poplatky.


REGISTRACE – NÁKUP BEZ REGISTRACE

Pro nákup v našem e-shopu se můžete i nemusíte registrovat. Registrací však získáte plný zákaznický servis, přehled o stavu vaší objednávky a historii nákupů a další výhody. Nákup bez registrace je rychlejší varianta vhodná pro jednorázový nákup. Pro nákup bez registrace zákazníkům doporučujeme platbu smluvené dobírkové částky převodem na náš účet u mBank (číslo účtu: 670100-2207568620/6210).


VÝBĚR ZBOŽÍ

Pokud se Vám produkt líbí, klikněte na tlačítko Přidat do košíku a zboží se přesune do Vašeho nákupního košíku. Můžete klidně dál pokračovat v prohlížení našeho e-shopu a v nakupování.


JAK OBJEDNAT

 

Jestliže už máte vybráno, přejděte na KOŠÍK (vlevo nahoře), zkontrolujte si seznam Vámi vybraného zboží a klikněte na tlačítko DALŠÍ. Zkontrolujte Vaši fakturační a doručovací adresu, popřípadě připište osobní poznámku k objednávce a přejděte na DALŠÍ stránku. Zde je třeba potvrdit, že souhlasíte s obchodními podmínkami, které jsou závazné pro obě strany – prodejce i nakupujícího a také si zde vyberte způsob doručení – (Česká pošta nebo Osobní odběr na prodejně - který je ZDARMA) a pokračujte na volbu způsobu platby:

1) Bankovním převodem na náš účet nebo Paypal - cena přepravy je tak 50,- kč nebo

2) dobírkou při doručení přepravcem - cena přepravy je tak 97,- kč.  Při nákupu zboží v hodnotě nad 4500,- máte od nás poštovné ZDARMA (to platí pouze pro doručení zásilky v rámci České republiky).

V případě, že jste zvolili způsob platby Bankovním převodem, bude Vaše objednávka připravena a rezervována 4 dni a odešleme ji okamžitě, jak obdržíme Vaši platbu na náš účet.  V momentě dokončení objednávky Vám e-shop zašle potvrzení na Vámi zadanou e-mailovou adresu, případně instrukce pro platbu převodem (variabilní symbol, číslo účtu).

V případě jakýchkoli nejasností nebo potíží se na nás prosím obraťte přes naši zákaznickou podporu e-mailem nebo telefonicky. Rádi s Vámi možný problém nebo jen dotaz vyřešíme.

 

NÁKUP ZE SLOVENSKA A JINÝCH ZEMÍ EU

Pro nákup ze Slovenska a jiných zemí EU platí stejná pravidla jako pro nákup z Česka. Liší se pouze v ceně poštovného, které činí na Slovensko s dobírkou 215,- kč. Platby s paypal uz jsou mozne a postovne je za 185,- kc .

Na zásilky na Slovensko a EU se nevztahuje výhoda poštovného zdarma od hodnoty objednaného zboží 4500,- kč, ale až od 6500,- kč.

 

DODACÍ PODMÍNKY

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 10 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Předpokládaný termín může být upřesněn při potvrzení objednávky prodávajícím.

Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Daňový doklad v případě vyžádání může být zaslán samostatně.

Náklady na dopravu jsou kupujícímu sděleny před potvrzením objednávky v sekci košík.


ZPŮSOB DORUČENÍ ZBOŽÍ

Česká pošta, Doporučená zásilka

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/3000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. balné a přepravné, typicky 97,- Kč). Toto se netýká osobního odběru na smluveném místě - kde si může zákazník zboží dokonale prohlédnout a vyzkoušet.

REKLAMACE

Záruční lhůta je uvedena u každého zboží na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta zákonem stanovena na 2 roky. U oblečení slouží daňový doklad zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným, řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou. Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešle k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží musí být zasláno řádně zabalené proti poškození při přepravě. Musí být přiložen originální doklad o koupi zboží v internetovém obchodě plazmalab.cz. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je mu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady plazmalab.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.

ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, jelikož veškeré zboží je při přepravě pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem dodán nový výrobek.

Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jejich odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku (tentýž den, např. mailem, telefonem). Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců ode dne prodeje výrobku koncovému uživateli a to za následujících podmínek:

  • Záruka se vztahuje na poruchy a závady vzniklé v průběhu záruční doby chybou výroby nebo použitých materiálů.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • Přiměřeným snížením kupní ceny
  • Náhradním dodáním zboží
  • Odstoupením od smlouvy

OCHRANA ÚDAJŮ

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "zákaznické sekce". Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@plazmalab.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.



DomůDomů